Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Przepis na sernik bez jajek - sernik pieczony bez jajek
Sernik to tradycyjne ciasto, które od dawien dawna gościło na świątecznych stołach. Już nasze prababcie podczas rodzinnych uroczystości częstowały przybyłych gości
Wykwintne restauracje bydgoskie - wina dla gości weselnych. Restauracja na bankiety Bydgoszcz
Szanowny mieszkańcu miasta Bydgoszcz! Szykujesz dużą imprezę i potrzebujesz wynająć elegancką salę balową, która pomieści wszystkich
Gdy złapie Cię nocny głód - pizza w nocy na telefon. Najlepsza pizza w Warszawie
Jesteś mieszkańcem miasta Warszawa? Często pracujesz do późna i wracasz z pracy po nocy? A może jesteś studentem i musisz zarywać nocki,
Wegańskie ciasto czekoladowe. Pyszne ciastoczekoladowe bez jajek i mleka
W wielu domach w każdą niedzielę pachnie świeżo upieczonym ciastem. Dla odmiany, gdy dopada nas ochota na coś słodkiego warto przyrządzić słodki
Zdrowe muffinki z płatków owsianych - muffiny owsiane bez mąki
Muffiny owsiane bez mąki to szybkie i proste w wykonaniu danie, które potrafi zaskoczyć swym wyjątkowym smakiem każdego smakosza słodkich deserów. Jak przyrządzić
Aromatyczna sałatka ze szpinakiem i suszonymi pomidorami
Wiele nowoczesnych pań domu przygotowując imprezę rodziną podaje do stołu wykwintne sałatki. Doskonałym pomysłem, który z pewnością zachwyci wszystkich gości jest
Czekoladki do kawy - czekoladki z napisem
Któż z nas nie lubi od czasu do czasu ulec pokusie i sięgnąć po coś słodkiego ? Za klasykę i ulubiony słodki smak Polaków śmiało można uznać czekoladę. Odpowiednio dobrane czekoladki

Posted by on Sty 12, 2017 in Nie tylko kuchnia |

Zdrowo się odżywiaj i ćwicz

Zdrowo się odżywiaj i ćwicz

Każdy człowiek chce zachować pełnię sił witalnych na długie lata. Jak wiadomo, sprzymierzeńcem zdrowia jest prawidłowa masa ciała. Utrzymanie prawidłowej wagi nie każdemu jednak przychodzi z łatwością. Niektórzy mają skłonność do zajadania problemów i stresu. Innym szkoda zaś czasu na przygotowywanie zdrowych posiłków. Taka oszczędność czasu jest jednak tylko pozorna, gdyż cierpi na tym nasze zdrowie. Bardzo możliwe, że zaoszczędzony czas będziemy musieli poświęcić na wizyty u lekarzy specjalistów.

 

Warto zatem dbać o zdrowie zanim je stracimy. Do diety powinniśmy zatem wprowadzić produkty pełnoziarniste oraz dużo świeżych owoców i warzyw. Mięso i ryby raczej pieczmy, a nie smażmy. Zdrowa dieta powinna wejść nam w nawyk, jeżeli chcemy zachować zdrowie na długie lata. Oprócz odpowiedniej diety ważna jest również odpowiednia dawka codziennej aktywności fizycznej. Połączenie zdrowych nawyków żywieniowych z aktywnością fizyczną daje najlepsze efekty. Oczywiście warto sprawdzić czy mamy prawidłową wagę. Do sprawdzenia tego może nam posłużyć kalkulator wagi. Znajdziemy go bez trudu w internecie. Dietę warto zmodyfikować, jeżeli mamy problem z nadwagą lub niedowaga.