Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Bananowe placuszki bez jajek. Placki bananowe bez jajek
Gdy czasem doskwiera nam ochota na coś pysznego i słodkiego warto przyrządzić wyśmienity deser z dodatkiem egzotycznych owoców. Doskonałym pomysłem, który z pewnością
Patelnie grillowe ceramiczne - catering grill Poznań
Sezon letni nieodłącznie kojarzy się nam z grillowaniem ! Odpowiednio przygotowane potrawy z grilla cechuje nie tylko głębia smaku, ale również mniejsza niż w przypadku
Zdrowe ciasto dyniowe bez jaj
W nowoczesnej kuchni polskiej coraz bardziej popularne są słodkie rarytasy z dodatkiem wyszukanych składników warzywnych. Ciasto dyniowe bez jajek to idealny pomysł na zdrowy i pyszny deser.

ciasto
Prosty przepis na pieczone polędwiczki. Jak zrobić polędwiczki wieprzowe pieczone?
Wieprzowe, kruche polędwiczki w aromatycznym sosie to dla wielu osób kwintesencja smaku dzieciństwa. Podawane są zazwyczaj z ziemniakami
Aromatyczny piernik bez jajek
Piernik to wyjątkowe ciasto korzenne, które gości na stole bożonarodzeniowym, w prawie że każdej polskiej rodzinie. Cieszy się ono nie tylko wyśmienitym smakiem oraz aromatycznym zapachem,
Jak przyrządzić idealny sznycel? Jak przyrządzić sznycel wieprzowy z szynki
Sznycel to z pewnością król wśród kotletów. Tradycyjne sznycle wiedeńskie przyrządza się jedynie z cielęciny i smaży na dużej ilości dobrze rozgrzanego
Usprawnij pracę w swojej knajpie - program dla restauracji: dobra restauracja
Jesteś właścicielem restauracji i szukasz sposobu, aby usprawnić pracę w swojej firmie? Nic trudnego! W ostatnim czasie produkowanych jest

Posted by on Sty 12, 2017 in Nie tylko kuchnia |

Zdrowo się odżywiaj i ćwicz

Zdrowo się odżywiaj i ćwicz

Każdy człowiek chce zachować pełnię sił witalnych na długie lata. Jak wiadomo, sprzymierzeńcem zdrowia jest prawidłowa masa ciała. Utrzymanie prawidłowej wagi nie każdemu jednak przychodzi z łatwością. Niektórzy mają skłonność do zajadania problemów i stresu. Innym szkoda zaś czasu na przygotowywanie zdrowych posiłków. Taka oszczędność czasu jest jednak tylko pozorna, gdyż cierpi na tym nasze zdrowie. Bardzo możliwe, że zaoszczędzony czas będziemy musieli poświęcić na wizyty u lekarzy specjalistów.

 

Warto zatem dbać o zdrowie zanim je stracimy. Do diety powinniśmy zatem wprowadzić produkty pełnoziarniste oraz dużo świeżych owoców i warzyw. Mięso i ryby raczej pieczmy, a nie smażmy. Zdrowa dieta powinna wejść nam w nawyk, jeżeli chcemy zachować zdrowie na długie lata. Oprócz odpowiedniej diety ważna jest również odpowiednia dawka codziennej aktywności fizycznej. Połączenie zdrowych nawyków żywieniowych z aktywnością fizyczną daje najlepsze efekty. Oczywiście warto sprawdzić czy mamy prawidłową wagę. Do sprawdzenia tego może nam posłużyć kalkulator wagi. Znajdziemy go bez trudu w internecie. Dietę warto zmodyfikować, jeżeli mamy problem z nadwagą lub niedowaga.